Thursday 21 September 2017

Pfg Forex Handel


Våra Forex-plattformar. BESTDirect Online Trading. Fast, enkelt och pålitligt, detta var en av de ursprungliga plattformarna för att leverera kundorder direkt till CME. Idag är det fortfarande en ledande plattform och en arketyp för kunddriven skapande av ett enda system för att utföra och Hantera handel över de flera tillgångsklasserna av terminer, valutor och options. BESTDirect Mobile Trading. PFGBEST erbjuder tillgång till marknader, med möjlighet att övervaka och handla via mobila enheter, inklusive iPhone, iPad, Blackberry, Windows Mobile och Palm webOS. MetaTrader 4 drivs av PFGBEST. Det här är en användarvänlig handelsplattform med aggregerade valutapriser från top-tier-likviditetsleverantörer. MetaTrader 4, drivs av PFGBEST, har utformats för att ge de tuffaste marknaderna till privatinvesterare. Tekniken ger teknisk analys, kartläggning och expertrådgivare till Hjälphandlare automatiserar sina egna strategier. eSignal drivs av PFGBEST. Detta sammanfogar PFGBEST orderdirigering och handelshanteringsstyrkor med beröm Ed eSignal citat bar, kartläggning och analysfunktioner för handlare som vill ha terminer och forex citat med valda utbytesavgifter. Du får två datakällor i en applikation - eSignal och PFGBEST Efterfrågan på denna plattform är stark på grund av de uppenbara effektiviteterna som det ger. PROTrader drivs av PFGBEST. Den här plattformen har toppmodern orderingångsteknik, en super DOM-prisstegsbiljett med enkelklick, diagrambaserad handel i realtidsnoteringar och omfattande kartverktyg. Den är kompatibel för eSignal-plugins Och det har automatiserad systemhandel. Flera kontoinnehavare som mäklare och CTAs tycker att det är användbart för de totala fördelningsorderbiljetterna. Alla dra nytta av automatisk likvidationsfunktionalitet och förmåga att avbryta arbetsorder. Trafik Navigator drivs av PFGBEST. En rekommenderad plattform för handlare på alla nivåer Som vill ha en enda plattform för att handla, analysera och spåra alla marknader Handla direkt från diagrammet, prisstegen DOM-stil och handelskonsol Adv Anced-funktioner är bakåtstopp, auto-utgångar och automatisk handel med enkelklicksexekvering. Analysverktyg inkluderar markeringsfält, varningar, regler, strategier och filter. NinjaTrader drivs av PFGBEST. För simulering och lärande är programmet gratis och erbjuder chansen för att prova avancerad kartläggning, marknadsanalys, strategiutveckling och backtestning. NinjaTrader drivs av PFGBEST är ett end-to-end-handelssystem för aktiva diskretionära och systemhandlare. Det gör det möjligt för både futures - och valutahandlare att bättre genomföra sina handelsplaner och effektivt utveckla kraftfulla automatiserade handelssystem genom högt intelligent, avancerad orderhantering och skärmar, med standardutvecklingsspråk. Oavsett din handelsstil erbjuder PFGBESTs BESTDirect Online Trading-plattform en effektiv plattform för terminer, valutor, optioner, binärer och aktier. Lätt att driva. Änare än att crowd ditt skrivbord med sällan använda funktioner, var BESTDirect utformad för enkel placering av beställningar Plattformen innehåller avancerade funktioner som inte kommer i vägen för snabb och effektiv orderingång. Riskontrollfunktioner. BESTDirect-plattformen utvecklades så att kundrisken bestäms innan handel utförs. Detta överensstämmer med PFGBESTs riskhanteringspolicy och minskar mäklare Och kundrisk. BESTDirect har inbyggd redundans med kommunikationslänkar till större utbyten. PFGBESTs utvecklingslag fortlöpar kontinuerligt BESTDirect så att den har de mest tillförlitliga kommunikations-, handels - och kontorsystemen möjliga. Förbättrad av dedikerad kundservice. PFGBESTs kundservice team har en stark blandning av erfarenhet, professionalism och tekniska färdigheter för att hjälpa kunder med frågor om sina konton eller BESTDirect-plattformen. De hjälper dig komma igång på BESTDirect och kommer att arbeta med dig tills du är bekväm med alla aspekter av handelsplattformen. BESTDirect Web Trading Få alla fördelar med ditt BESTDirect Online Trading-konto från kon Vänlighet av en webbläsare. BESTDirect Mobile Trading För upptagen med handel Nu kan du handla på resan från din mobila enhet. SFO-tidskrift Få utbildning, information och tips från experterna med en gratis månadsabonnemang. Copyright 2017 PFGBEST One Peregrine Way, Cedar Falls, IA 50613 311 W Monroe St, 1300, Chicago, IL 60606 855 734 2378. Det finns en betydande risk för förlust i handelns råvaruterminer, optioner och valutaväxling av utländsk valuta. Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat. Genomförd via en ansluten mäklareförhandlare, BESTDirect Securities, LLC Member FINRA SIPC. PFG Forex, Metalkunder vill ha rättvisa. En grupp av Peregrine Financial Group PFG Forex och Metalkontoinnehavare ber en domare att beställa Trustee Ira Bodenstein att returnera dessa konton till kunder , Och hävdar att de inte borde betraktas som tillgångar på boet. I ett klagomål som inlämnades måndagen förklarade forexmetallklienter att boet inte har något rättvist intresse för deras konton eftersom kunderna försäkrade sig av PFG Best att kundernas medel skulle förbli kundens egendom och skulle hållas åtskilda från andra fonder hos oberoende bankmotparter. Forex-kontona upprättades ursprungligen att de vanligtvis överfördes till JP Morgan Och hölls på ett separat konto som inte var en del av PFG: s allmänna tillgångar, säger Rick Medley, en PFG Forex-kontoinnehavare som hjälpte till att etablera PFG Forex Metals Legal Account för att driva dessa krav. Så vitt vi vet, alla pengar som Blev stulen från Peregrine stulades ur terminskonton och inga pengar togs från valutakonton, så valutakontonvinster borde inte vara en del av konkursen eftersom de inte var en tillgång till Peregrine. Forex och metalkunder tvivlar också Bodenstein s tidigare påstående om att De anses inte vara kunder enligt amerikanska konkurslagen och del 190-reglerna, eftersom deras påståenden inte inbegriper råvarukontrakt med tanke på den nuvarande breda införandet av retai I Forex inom ramen för råvaruhandeln, kommitténs handelsförordningar för handel och nationella framtidssammanslutningar reglerar det logiken att neka privatkunder som handlar forexkontrakt samma lagstadgade skydd som nu ges till alla andra marknadsaktörer, inklusive institutionella återförsäljare i cleared currency Swaps och alternativ, den första rörelsen läser US District Judge Carol Doyle begärde att kunderna refilerar rörelsen som en motståndare, vilket gör att hon kan styra om de olika rättsliga argumentens fördelar. Den 20 september godkände Doyle Bodenstein sin plan att distribuera en första vågen av pengar till PFG-kunder med konton på totalt mindre än 50 000 Ungefär 30 av 4d och leveranskunder skulle ha sina kontosaldor nöjda med fördelningen, medan ungefär 40 av 30 7 kundkonton skulle vara uppfyllda. Den 4 oktober var Bodenstein Meddelade att dessa konton kommer att ingå i en bulköverföring på 123 miljoner euro till Vision Financial M arketer, vilket idealiskt kommer att påskynda fördelningen av dessa medel. Forex och överklagande metalkunder undantogs emellertid från denna distribution Vid den tiden sade Bodenstein helt enkelt att dessa kundkonton kommer att adresseras separat som en del av fallet I Ett 3 oktober brev meddelade förvaltaren förex och metalkunder att även efter delårsfördelningen skulle det finnas tillräckligt med pengar för att tillfredsställa sina konton. Om konkursdomstolen konstaterar att full betalning till valutakurser och metalkunder är lämplig, finns det tillräckliga medel för att uppnå det här resultatet lyder uttalandet om konkursdomstolen når en annan slutsats, det finns tillräckliga medel för att ta itu med oavsett behandling av dessa påståenden som konkursdomstolen beställer. Totalt finns det 7.000 kunder med valutakonton och metallkonton på PFG men Medley Säger att effekterna av fallet kan vara mycket bredare. Vi känner att detta är ett prejudikat som gäller rätten till valutakurser och metaller. räkna innehavare, och hur det hänför sig till CFTC-föreskrifterna. John Roe, en av grundarna av Commodity Customer Coalition, säger att vi inte vill ha prejudikat att vara att råvarans regs inte har några tänder, så snart pengarna kommer ut ur segregering Den har förlorat sin karaktär och den är borta, vi vill inte heller fatta beslutet att trots att pengarna stulits från varukunder, är alla andra skruvade. Row säger att CCC inte har fattat beslut om hur man argumenterar för detta men lägger till, Det viktiga när det här är allt sagt och gjort är att vi inte har prejudikat vid PFG att när någon stjäl något från segregation, spelar det ingen roll Det skulle innebära att segregationsskyddet är helt meningslöst, säger han. I sin korthet i MF Global-fallet att kongressens avsikt inte behövde spåra medel när musiken stannade. Om de inte finns där och det finns ett hål måste du ersätta dem med ersättnings tillgångar. I det här fallet är ersättningstillgången är FX kunder mo Ney. But Medley verkar skeptisk till tanken att kunder med osäkra konton borde täcka ett brist på andra kundpengar. Han använder analogi av ett bankrån där medel fanns stulna från enskilda kunders säkerhetsboxar Om någon går in och undersöker efteråt Och säger Yep, det var ett inbrott här Låt oss öppna de andra säkerhetsboxarna som vi inte stulde från att vi kommer att bryta dem öppna och vi ska ge det till de personer som hade pengar tagna ur sina kassaskåp , Som bara inte låter rätt, säger han. Om författaren. PFG och Forex. PFG och Forex. Jag förstår att MB betalar dig för att använda Limit Orders interesting. Interesting, men MB Trading garanterar inte Limit Orders om du vill få Fylld till ett visst pris, i synnerhet när det är momentum, kommer du inte bli fylld så enkelt som att så många gånger jag inte fylldes och bara förlorat stora möjligheter som du kanske vet att stopporder har prioritet, så det bästa är att ignorera den st uff de säger om att vi betalar för Limits Orders och bara placera en Köp Sälj Stop Orders om du behöver fyllas till ett visst pris. Jag har mitt framtids konto med Mirus De erbjuder Forex genom att hänvisa dig till Få hur du säger Bucket Shop okej om trading mot din mäklare skrämmer du inte vad du gör för spänningar omföreställer den scenen från Deer Hunter. Du kan också ha MB Trading forex-konto hos Mirus, bara undrar vad som är skillnaden om jag har ett Mirus MB Trading konto istället Av ett MB Trading-konto måste jag kolla med dem. Jag tänkte så mycket men vad som egentligen var dåligt, dvs breda spridningar, saknade data, fördröjda dataflöden, alla ovanstående osv. Anmäl dig för att se futures trading innehåll som inlägg bifogad s, bild s och skärmdump s. Stor Einstein nästa gång visa ditt arbete. Välsignade visste inte att du ville att jag skulle säkerhetskopiera mitt anspråk, visa mitt arbete, fyll i ämnena eller något som jag trodde jag kunde kasta Något ut och alla skulle bara acceptera det som truth. anyway det var allt ovanför i morse var det värsta jag fick fläckar överallt utan barer och jag tittade på EURUSD innan fyrverkerierna började försöka ladda data flera gånger omstartade NT också ingenting fungerade gick tillbaka till pfg Att ladda om data och tillbaka till mb trading för att se om det fungerade det gjorde det inte så jag startade om allt och gick till pfg data. just återansluten till mb trading för att se om problemet var kvar där men de tydligen fixade det bara för att vara tydlig Det var historiska data som var problemet i morse och det är där jag har haft problemet varje gång innan detta inte hade någon dålig erfarenhet av live data, tyvärr när du startar ett diagram och det fyller igen med skit, ser ditt diagram ut som skit också till Vara rättvis, det finns segment av historiska data som har hål och några av samma hål existerar med pfg också. Välkänningar visste inte att du ville att jag skulle säkerhetskopiera mitt anspråk, visa mitt arbete, fyll i ämnena eller något liknande som jag trodde jag kunde kasta ut något och alla skulle bara acceptera det som sanningen. alltså, det var allt ovanför i morse var det värsta jag fick fästingar överallt utan barer och jag tittade på EURUSD innan fyrverkerierna började försöka ladda om data Flera gånger startade om NT också, inget fungerade gick tillbaka till pfg för att ladda om data och tillbaka till mb trading för att se om det fungerade det gjorde det inte så jag startade om allt och gick till pfg data. just återansluten till mb trading för att se om problemet var fortfarande där men de visade uppenbarligen det bara för att vara tydligt att det var historiska data som var problemet i morse och det är där jag har haft problemet varje gång innan detta inte hade någon dålig erfarenhet av levande data tyvärr när du startar ett diagram och det fyller med skit, ditt diagram ser ut som skit också för att vara rättvist, det finns segment av historiska data som har hål och några av samma hål existerar med pfg också. Tack för den detaljerade förklaringen. Du kan inte göra trade decis Joner om du inte vet om du har korrekt information. Jag är bara en enkel man som handlar en enkel plan. Min pappa sa alltid, varje dag över marken är en bra dag. Följande användare säger tack till ThatManFromTexas för detta inlägg. April 2nd, 2012, 07 30 PM. Futures Experience None. Posts 162 sedan apr 2011.Tank 46 gav 108 mottagna. Shucks visste inte att du ville att jag skulle säkerhetskopiera mitt anspråk, visa mitt arbete, fyll i ämnena eller något Som det trodde jag att jag kunde kasta ut något och alla skulle bara acceptera det som sanning. Alltså var det allt ovanför den här morgonen var det värsta jag fick fästingar överallt utan barer och jag tittade på EURUSD före fyrverkerierna började försök ladda data flera gånger omstartas NT också fungerade inget gick tillbaka till pfg att ladda data och tillbaka till mb trading för att se om det fungerade det gjorde det så jag startade om allt och gick till pfg data. just återansluten till mb trading till Se om problemet fortfarande var där men de uppenbarligen Fixat det bara för att vara tydligt det var historiska data som var problemet i morse och det är där jag har haft problemet varje gång innan detta inte hade någon dålig erfarenhet av live data tyvärr när du startar ett diagram och det fyller med skit, din Diagrammet ser ut som skit också för att vara rättvist, det finns segment av historiska data som har hål och några av samma hål existerar med pfg också. Skynda att höra att saker inte fungerade bra för dig på MB Trading, men vilken typ av diagram Laddar du Tick Om det är kryssa, glöm det, av någon anledning finns det några problem, ja det är verkligen skit MB Trading är bara bra för diagrammen på mina minuter Jag hade inte samma problem med fyllning med PFG Best när jag var med hjälp av tick-diagram men jag hade alla de problem som du redan vet. Nu vill du veta den sanna. Den sanna är att data från mäklare alltid är bullcrap, låt oss säga bullshit, främst den historiska återfyllningen och oavsett vilket instrument du handlar. bör inte använda den till avgift d dina diagram, det är inte tillförlitligt det är inte korrekt och det kommer att förstöra dina studier och analys Så du behöver en datortillhandahållare Mäklare är där för att göra dig broke. PFG och Forex. PFG och Forex. Thanks 1,448 ges , 3 297 mottagna. Jag har använt ett demo PFG-dataflöde till simhandelskurser för ett tag och kommer till den punkt som jag vill finansiera kontot och börja handla live Men innan jag gör det vill jag ha lite feedback från andra på din erfarenhet av att använda PFG Hittills med demomaten har jag varit väldigt nöjd Jag har också jobbat med en annan förexhandlare med hjälp av ett annat flöde och jag har inte sett några skillnader Nu är det andra problemet med handel mot mäklaren Följande är vad min PFG-rep berättade för mig om de båda frågorna som jag nämner och jag erbjuder det här för att få feedback. PFGBEST erbjuder en direkt marknadstillträde DMA-modell för valutahandlare En DMA-mäklare erbjuder 5-siffriga prissättning och variabla spridningar Kunder som handlar med en DMA-mäklare kommer att ha direkt tillgång att beställa med ett nätverk av likviditetsleverantörer. Ett elektroniskt kommunikationsnätverk ECN Broker mottar prissättning från flera banker och kan typiskt erbjuda ett snabbare bud fråga än en Dealing Desk Clients som handlar med en ECN-mäklare har inte direkt kontakt med likviditetsleverantörerna. kunder som handlar med en ECN-mäklare kan se omputtningar, glidningar och partiella fyllningar. Betalningsdisken är ofta refererade till som marknadsmäklare När en kund köper från ett handläggningsdisk betyder det att handlingsdisken säljer med andra ord Kunden handlar med handläggningsdisken, inte andra marknadsaktörer. Dealing Desks har potential att skapa en intressekonflikt, eftersom Handlingsbordets vinst när kunden förlorar och vice versa PFGBEST är inte ett handlingsbord, vi tar inte motsatt sida av dina affärer för Forex. Jag har handel Forex med dem tidigare på Ninja Trader och mitt råd är att hålla sig borta från PFG Best De kan ha en bra kundservice men det är ALL för handel Det är oföränderlig Citat lags mycket ofta det är hemskt Jag talar om levande finansierat konto Nu om live det är opålitligt, föreställ dig demoen Om du använder NT, kommer de alltid att skylla på Ninja Trader, det är deras ursäkt. Det senaste året har jag haft en riktigt trevlig körning i en viss månad, men jag gav tillbaka det mesta på grund av fördröjningen i citat. Det finns andra bättre alternativ att handla Forex på NT, som MB Trading, Interactive Brokers och Gain Capital. Jag är med MB Trading och jag har aldrig haft ett sådant problem som med PFG Best, MB-handel historisk återfyllning kanske inte är bäst, men det är okej. De levande citat är bra. Jag jämför MB trading live citat med Dukascopy live citat från min iPhone ofta och de matchar majoriteten av tiden. Men verkligen, håll dig borta från PFG Best. Last redigerad av mrphr 11 mars 2012 kl 03 08. Jag har använt ett demo PFG dataflöde till sim trade forex ett tag och kommer till den punkt som Jag vill finansiera kontot och börja handla live Men innan jag Gör det jag skulle vilja ha feedback från andra om din erfarenhet av att använda PFG Hittills med demo-flödet har jag varit mycket nöjd Även jag har jobbat med en annan forexhandlare med hjälp av ett annat flöde och jag har inte sett några skillnader Nu till det andra problemet Av handel mot mäklare Följande är vad min PFG-rep berättade för mig om båda frågorna som jag nämner och jag erbjuder det här för att få feedback. PFGBEST erbjuder en direkt marknadstillträde DMA-modell för valutahandlare En DMA-mäklare erbjuder 5-siffriga prissättning och variabla spridningar Klienter handel med en DMA-mäklare kommer att ha direkt tillgång till orderorder med ett nätverk av likviditetsleverantörer. Ett elektroniskt kommunikationsnätverk ECN Broker mottar prissättning från flera banker och kan typiskt erbjuda ett snävare bud fråga spridning än en Dealing Desk Clients trading med en ECN mäklare har inte direkt kontakt med likviditetsleverantörerna. Som ett resultat kan kunder som handlar med en ECN-mäklare se re-citat, slippa och partiella fyllningar. ed till som marknadsmäklare När en kund köper från ett handläggningsdisk betyder det att handläggningsdisken säljer med andra ord handlar kunden med handlingsdisken, inte andra marknadsaktörer. Handläggningsdisken har potential att skapa konflikter intresset, eftersom handläggningsskattens vinst när kunden förlorar och vice versa PFGBEST inte är ett handlingsbord, tar vi inte motsatt sida av dina affärer för forex. Just nyfiken, varför bestämde du dig för Forex istället för att handla valuta Futures 6E etc . Jag tittade på Forex och var oroad över bristen på reglering på marknaden. Hur vet du när de ger dig det bästa priset utan att ständigt kontrollera det pris du är citerat mot andra dataflöden. Jag är inte oense eller försöker argumentera en är bättre än den andra, men jag har respekt för din åsikt var intresserad av din beslutsprocess. Jag är bara en enkel man som handlar en enkel plan. Min pappa sa alltid, varje dag över marken är en bra dag. Bara nyfiken, Varför d ID du bestämmer dig för Forex istället för handel Valuta Futures 6E etc. Jag tittade på Forex och var oroad över bristen på regler på marknaden Hur vet du när de ger dig det bästa priset utan att ständigt kontrollera det pris du citerar mot andra Data feeds. I m inte håller med eller försöker argumenterar en är bättre än den andra, men jag har respekt för din åsikt var intresserad av din beslutsprocess. Det är verkligen fråga om förtroende för vad jag m gör mer än någonting Forex erbjuder ett mycket billigare sätt att handla live och speciellt EURUSD Jag kan lättare tillämpa pengarhanteringsteknik när man handlar en dollar en pip mot 10 dollar ett fält på ett terminskontrakt Det är verkligen det viktigaste jag var intresserad av. Regleringen är uppenbarligen ett problem och som jag nämnde i mitt första inlägg tror jag många gånger att mäklaren tar motsatt position vilket är en uppenbar oro. Därför gick jag med PFG eftersom jag har hört från andra som använder dem för valutahandlare det gör de inte så gör PFG också offentligt att de inte gör det, Om inte någon kan berätta för mig på grund av förstahandskunskapen att PFG gör det annars tror jag också vad de hävdar. Jag började också med PFG vad som verkar för länge sedan och den enda anledningen till att jag lämnade dem var deras plattform gjorde det inte möjligt att skapa anpassade indikatorer. Det gick inte att göra min analys på en plattform som den. Så långt som prisnoteringar går jämförde jag förut och fann ingen skillnad. Dessutom är deras spridda mycket bättre än De andra jag har tittat på Jag vet att någon kommer att fråga vem jag har tittat på men för livet av mig kan jag inte minnas förutom datatillförseln som följer med Metatrader Jag arbetar för närvarande relativt nära med en erfaren och framgångsrik valutahandel näringsidkare som använder en av mina indikatorer Våra prisnoteringar är väldigt nära Han och jag får samma poster Tyvärr har jag inte frågat honom vem han får sina uppgifter från Åh, allt jag pratar om nu är det demo-flöde som jag redanvet är försenad Så om det är försenat och jag får samma poster som någon annan, så borde det bara bli bättre med en levande, ofiltrerad, ofördröjd mat. Det är ganska mycket min tankeprocess men alla som känner mig förstår mina Tankeprocessen kan vara lite brist från tid till annan. BTW, TMFT det har varit ett tag sedan vi har pratat Jag hoppas att saker går bra Som alla andra som känner dig, var vi oroliga när vi inte hörde från dig. Jag har handla Forex med dem tidigare på Ninja Trader och mitt råd är att hålla sig borta från PFG Best De kan ha en bra kundservice, men det är ALLT, för handel är det oföränderligt Citat lags ofta, det är hemskt Jag talar om levande finansierad konto Nu om live det är opålitligt, föreställ dig demo Om du använder NT, kommer de alltid att skylla på Ninja Trader, det är deras ursäkt. Det senaste året har jag haft en riktigt bra körning i en viss månad, men jag gav tillbaka det mesta eftersom av lagret i citat. Det finns andra bättre alternativ att handla Fo rex på NT, som MB Trading, Interactive Brokers och Gain Capital. Jag är med MB Trading och jag har aldrig haft ett sådant problem som med PFG Best, MB-handel historisk återfyllning kanske inte är bäst, men det är okej. Levande citat är bra. , Jämför jag MB trading live citat med Dukascopy live citat från min iPhone ofta och de matchar majoriteten av tiden. Men verkligen, håll dig borta från PFG Best. Thanks för dig kommentarer Bara nyfiken Hur såg du ut där var en fördröjning i citat Jag ser dig för närvarande göra en jämförelse mellan MB och Dukascopy Är det vad du gjorde med PFG också eller var det något annat som berättade att det kan finnas ett problem. Tack för dig kommentarer Bara nyfiken Hur kom du fram där var en fördröjning I citat jag ser dig gör för närvarande en jämförelse mellan MB och Dukascopy Är det vad du gjorde med PFG också eller var det något annat som berättade att det kan vara ett problem. Han, för att min strategi fungerade väldigt konstigt, som jag var att ha en sorts glidning ofta Jag var som WTF och PFG Best kunde inte berätta för mig vad som händer. Jag sa att de kommer att skylla på Ninja Trader om någonting går fel. Jag kontaktade NT de var väldigt hjälpsamma jag pratar även med dem på Skype, men de kunde inte säga exakt Vad händer De berättade för mig att jämföra citat med en annan mäklare, då laddar jag ner Dukascopy app för iPhone och jag upptäcker att jag fick försenade citat från dem. Efter det förstås jag byter till MB Trading, jag vill inte övertyga du handlar med MB Trading men de är ett av de bästa alternativen att handla forex på NT för tillfället De har bra provisioner och sprider sina citat är bra det matchar Dukascopy citat Även de spelar upp mina e-postmeddelanden, hämtar och svarar på telefonen , och till och med ringa mig tillbaka. Det enda jag inte tycker om MB Trading är den historiska återfyllningen ibland är inte så bra, det är långsamt och ibland kan du få ett felmeddelande, men du behöver bara starta om NT. Om du behöver mer tillförlitlig och korrekt historisk databas Kfill för backtesting osv. Du kan anmäla dig till IQ DTN eller Kinetick Barclays forex data som en av de bästa forex data du kan få för en detaljhandlare men kostar dig ca 100 per månad, då kan du få den historiska återfyllningen från Barclays och Levande citat från MB Trading Barclays är näst största valutahandlare 10 75 av den totala forexvolymen kommer från Barclays, hur som helst.

No comments:

Post a Comment